ریاضی = زندگی

ریاضی هفتم، هشتم، نهم

ریاضی = زندگی

ریاضی هفتم، هشتم، نهم

ریاضی = زندگی

این وبلاگ جهت ارتباط با دانش آموزان پایه هفتم، هشتم و نهم طراحی شده است.

معرفی فیلم X+Y

x-y.jpg

فیلم  درباره نوجوانی به نام ناتان با بازی ایسا باترفیلد است که از بیماری اوتیسم رنج می برد و در عین حال با دنیای اعداد و ریاضی انس ویژه ای دارد به همان اندازه ای که با دیگران حتی با مادرش نمی تواند ارتباط برقرار کند برعکس در عالم ریاضی ذهنی خلاق و نبوغ آمیز دارد. در فیلم شاهد هستیم که مادرش برای تغییر روحیات او و ارتباط برقرار کردن با وی تلاش های بسیاری می کند اما ناموفق است.


✅ در این فیلم، سرانجام ناتان پس از دوستی با معلمش آقای “هوم فریز” می تواند به المپیاد بین المللی ریاضی راه یابد.

✅ ایسا باترفیلد می گوید: «من هم با دانیل صحبت کردم و هم به مدارس تخصصی کار با کودکان مبتلا به اوتیسم رفتم و با نوجوانانی صحبت کردم که طرز تفکری شبیه به ناتان در این فیلم دارند. این کار باعث شد دریابم چه چیزی باعث تغییر در رفتار آنها می شود و در نهایت بتوانم اطلاعات لازم را برای ساختن این شخصیت بدست آورم.»

✅ ناتان پس از آنکه برای نمایندگی بریتانیا در المپیاد بین المللی ریاضی انتخاب می شود، به سفر می رود و در این سفر با چالشهای غیرمنتظره ای روبرو می شود که یکی از آنها درک مفهوم عشق است.

  • هادی خسروی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی